Informace o dopravě

Kdy odešlete moji objednávku?

Všechny objednávky odesíláme v ten samý, nebo další pracovní den, v závislosti na tom, jestli byla objednávka uzavřena před 13:00.

Jak dlouhá je doba doručení?

Objednávce trvá v průměru 2 pracovní dny, než dorazí, ale čím blíže jste k našemu skladu v Německu, tím rychleji svou objednávku obdržíte. Přeprava do hlavních měst po celé Evropě obvykle trvá jen 1 pracovní den. V níže uvedeném seznamu naleznete průměrnou dobu dodání pro jednotlivé země (pracovní dny).

Belgie: 1 až 3
Česko: 1 až 3
Chorvatsko: 1 až 3
Dánsko: 1 až 2
Finsko: 1 až 3
Francie: 1 až 2
Irsko: 2 až 3
Itálie: 1 až 3
Lucembursko: 1 až 3
Maďarsko: 1 až 3
Nizozemsko: 1 až 2
Německo: 1
Polsko: 1 až 2
Portugalsko: 2 až 3
Rakousko: 1 až 2
Řecko: 2 až 5
Slovensko: 1 až 3
Slovinsko: 1 až 3
Španělsko: 1 až 3
Švédsko: 1 až 3
Ostatní: 2 až 5

Kolik stojí doprava?

Doprava zdarma je stanovena pro minimální hodnotu objednávky 1350 Kč, co znamená, že všechny objednávky s vaporizéry mají dopravu zdarma. Pokud je hodnota vaší objednávky nižší než 1350 Kč, náklady na dopravu budou od 200 do 350 Kč v závislosti na tom, do které země chcete objednávku doručit. Naše ceny za dopravu se pravidelně mění, a tak jděte do naší pokladny a podívejte se, jaké budou vaše náklady na dopravu, pokud má vaše objednávka hodnotu menší než 1350 Kč.

Jaké jsou moje možnosti dopravy?

Všechny objednávky jsou zasílány prostřednictvím UPS.

Odkud zasíláte?

Náš sklad je umístěn ve městě Apolda v Německu pro co nejrychlejší doručení v rámci Evropy.

Kam zasíláte?

Zasíláme do všech evropských zemí s pár výjimkami. Prosím, jděte do naší poklady a podívejte se, jestli poskytujeme služby i ve vaší zemi. Pokud se nacházíte v Evropě, no v regionu mimo EU (např. Norsko a Švýcarsko), váš balík bude podléhat celním poplatkům, které nejsou zahrnuty v celkové ceně objednávky, která je zobrazena v pokladně.

Jsou balíky diskrétní?

Ano, naše balíky zasíláme bez jakéhokoliv odkazu na MagicVaporizers, používáme pouze naše obchodní jméno "Anything Worldwide".

Kdy obdržím své sledovací číslo?

Sledovací e-maily jsou zasílány ve stejný den jako váš balík, kolem 18:00.

Jaké platební možnosti můžu využít?

Nabízíme tři způsoby plateb; platební karta, PayPal a bankovní převod.

Můžu po uzavření objednávky změnit svou doručovací adresu?

Pokud nás kontaktujete před zpracováním vaší objednávky ve skladu, pomůžeme vám se změnou dodací adresy. Pokud byl balík odeslán ze skladu, můžete kontaktovat kurýra a bezplatně aktualizovat dodací adresu, pokud se nachází ve stejném městě.

Co se stane, pokud nejsem doma, když přijde UPS?

UPS poté buď naplánuje další doručení, nebo donese balík do nejbližšího UPS Parcel Shopu a poté můžete buď jít a vyzvednout si jej, nebo je kontaktovat pro další pokus o doručení.

Co se stane, když se rozhodnu balík neobdržet?

U balíků, které nebyly přijaty nebo vyzvednuty zákazníkem včas, si vyhrazujeme právo odečíst 600 kč za naše skutečné náklady na dopravu (doručení a vrácení) z celkové částky objednávky a vrátit zbývající částku na váš účet. Pokud si přejete zajistit novou zásilku, budete muset zadat objednávku znovu.

Jsou moje osobní údaje v bezpečí?

Ano, ukládání vašich osobních údajů bereme velmi vážně a máme několik úrovní ochrany, abychom zabránili narušením bezpečnosti. Přečtěte si vice o tom, jak zacházíme s vašimi údaji v Zásadách ochrany osobních údajů.

Nabízíte velkoobchodní prodej?

Ano, nabízíme naše zboží za velkoobchodní ceny všem společnostem Česku s platným DIČ. Přečtěte si více o naší velkoobchodní nabídce zde.