COVID-19: Náš sklad není ovlivněn. Čas doručení je 1 až 3 pracovní dny.

Reklamace

Chceme, abyste si naše vaporizéry užívali stejně jako si my užíváme jejich prodej. Když tedy potřebujete naši pomoc, můžete se na nás spolehnout. Když si od nás něco zakoupíte, máte záruku krytou jak přímo námi, tak i výrobcem. Někteří výrobci vyžadují, aby si zákazník zařízení registroval na jejich webových stránkách a otevřel tam formulář záručního lístku. Zástupce společnosti vás poté kontaktuje s pokyny, jak postupovat.

Zde je sumář toho, jak tento postup probíhá:

  • Odešlete formulář reklamace s platnými informacemi.
  • Obdržíte e-mail s informacemi pro zaslání.
  • Zašlete svůj vaporizér prostřednictvím zasílací společnosti podle vašeho výběru.
  • Obdržíte balení s vaším náhradním produktem.
  • Kompletní proces trvá až do 7 pracovních dní (kromě časů pro přepravu).

Pokud chcete pokračovat v reklamaci, vyplňte a odešlete níže uvedený formulář. Zástupce MagicVaporizers vás brzy kontaktuje s dalšími informacemi.