COVID-19: Náš sklad není ovlivněn. Čas doručení je 1 až 3 pracovní dny.

Pokud se s námi chcete spojit, prosím, přečtěte si naše nejčastěji kladené otázky a odpovědi níže.


Mám otázku ohledně objednávky, kterou jsem už zadal(a)

Neobdržel(a) jsem mé sledovací číslo

Sledovací čísla zasíláme vždy kolem 18:00 v den odeslání. Pokud jste do 18:00 neobdrželi žádný e-mail, prosím, nejdříve se podívejte do vaší složky spamu. Pokud tam také nic nenajdete, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím níže uvedeného formuláře a my vám jej zašleme manuálně.


Úspěšně jsem zadal(a) mou objednávku, no neobdržel(a) jsem žádný e-mail s potvrzením objednávky

E-mail s potvrzením objednávky vždy zasíláme ve stejný čas, kdy byla úspěšně provedena platba. Pokud takový e-mail nemůžete najít, nejdříve se podívejte do vaší složky spamu. Pokud tam také nic nenajdete, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím níže uvedeného formuláře a my vám jej zašleme manuálně.


Chci do své objednávky přidat nebo z ní odstranit nějaké produkty

Pokud vaše objednávka byla odeslána, už do ní nemůžeme nic přidat nebo z ní odstranit. Nechtěné položky můžete vrátit podle našeho reklamačního řádu.

Pokud vaše objednávka zatím nebyla odeslána a vy chcete změnit barvu produktu kontaktujte nás pomocí níže uvedeného formuláře a my vám obvykle vyhovíme.

Pokud vaše objednávka zatím nebyla odeslána a vy chcete do své objednávky přidat nebo z ní odstranit produkty, musíme vaši objednávku zrušit a vrátit vám peníze. Poté můžete zadat novou objednávku s produkty, které si chcete koupit. Vezměte prosím na vědomí, že pokud platíte kartou nebo bankovním převodem, může trvat až čtyři pracovní dny, než budete mít peníze zpátky na vašem účtu. To znamená, že možná nebudete mít tyto prostředky k dispozici pro zadání nové, aktualizované objednávky ve stejný den.


Chci zrušit svou objednávku

Pro zrušení vaší objednávky nás, prosím, co nejdříve kontaktujte prostřednictvím níže uvedeného formuláře. Pokud byla vaše objednávka již odeslána, nemůžeme ji zrušit. Můžete však vrátit nechtěné položky podle našeho reklamačního řádu. Poštovné za vrácení nechtěných položek platí zákazník.

Pokud vaše objednávka zatím nebyla zaslána, můžeme ji zrušit a vrátit vám peníze. Prosím, vezměte na vědomí, že pokud platíte kartou nebo bankovním převodem, může trvat až čtyři pracovní dny, než budete mít peníze zpátky na vašem účtu.


Chci změnit adresu mé objednávky

Pokud vaše objednávka byla zaslána, již nemůžeme adresu změnit. Vaší nejlepší možností je kontaktovat doručovací společnost ihned poté, co jste obdrželi svůj sledovací e-mail a zjistit, jestli vám dokážou pomoci. Pokud je aktualizovaná adresa v rámci stejného města, obvykle to udělají zdarma.

Pokud vaše objednávka nebyla zaslána, ještě můžeme adresu změnit. Prosím, kontaktujte nás pomocí níže uvedeného formuláře.


Sledovací stránka říká, že pro doručení zásilky nebyl nikdo k dispozici, no já byl(a) k dispozici

Prosím, zavolejte doručovací společnosti a požádejte o nové doručení. V závislosti na tom, kde žijete, mohou přesunout balíček na poštu ve vaší blízkosti. Pokud ne, obvykle se vám opět pokusí zásilku doručit na další den.


Sledovací stránka říká, že moje objednávka byla doručena, no já svou objednávku nedostal(a)

Prosím, zavolejte přímo doručovací společnosti. Řekněte jí své sledovací číslo a to, že i navzdory stavu na sledovací stránce jste nic nedostali. Obvykle dokážou balíček lokalizovat a doručit. Prosím, také se zeptejte svých sousedů, jestli nebyl balíček omylem doručen jim. Někdy může kurýr nechat váš balíček u vašich sousedů, pokud na vaší adrese nikdo není. Když zavoláte přímo doručovací společnosti, budou vám schopni říct, jestli je to i případ vaší zásilky.

V případě, že zásilku nejsou schopni lokalizovat, co nejdříve nás kontaktujte použitím níže uvedeného formuláře.


Nejsem se zařízením spokojený(á) a chci můj produkt vrátit

Nechtěné položky můžete vrátit podle našeho reklamačního řádu. Kontaktujte nás pomocí níže uvedeného formuláře pro začátek procesu vrácení.


Mám problém s mým zařízením a požaduji záruční asistenční službu

Jděte na naši záruční stránku pro odeslání záručního formuláře. Po podání vás bude zanedlouho kontaktovat zástupce MagicVaporizers.


Nevidím viditelnou páru ze svého vaporizéru

Při používání vaporizéru není zaručena pára. Záleží to na množství faktorů, jako třeba metoda ohřevu, vaporizovaný materiál, proud vzduchu, teplota vaporizace, vlhkost a další.

Pokud jste zvyklí na vapování e-juice a očekáváte stejný objem viditelné páry, měli byste snížit svá očekávání od vaporizování bylin/vosků/olejů, protože e-juice obsahuje rostlinný glycerin, co je hustá kapalina, která produkuje viditelnou páru.

Doporučujeme, abyste se vždycky podívali na recenze vaporizérů, o které máte zájem, na YouTube, abyste tak získali přesnou představu o viditelnosti páry a hustotě, kterou můžete očekávat. Existuje však pár způsobů, kterými lze zvýšit hustotu páry, pokud je to vaší prioritou:

  • Pokud používáte byliny, najemno je nadrťte a těsně je zabalte (ne však příliš těsně, aby přes ně pořád mohl proudit vzduch).
  • Pokud máte konvekční vaporizér, budete chtít zajistit, že pokryjete celý povrch komory.
  • Zvedněte teplotu. Při teplotě nad 180°C obětujete chuť, no čím vyšší teplota, tím viditelnější bude pára.
  • Hluboce inhalujte a rychle vydechujte.

Kupříkladu jeden z nejlepších stacionárních vaporizérů – Volcano Classic – který koncentruje všechnu páru do balonku, dokáže vytvářet balonky s párou, kterou při 180°C ani neuvidíte, no při vyšších teplotách (215°C+) také produkuje balonky s párou bílou jako mléko.

Rozumíme tomu, že někteří zákazníci preferují velké mraky páry, protože to vypadá stylově, no nenechte své oči rozhodnout, jestli váš vaporizér funguje dobře. Pokud je váš materiál po vapování hnědý, obvykle to znamená, že vaporizér funguje dobře.

Nezapomeňte, že vaporizéry, které prodáváme, by měly extrahovat aktivní ingredience vašeho materiálu co nejefektivněji a s co nejlepší chutí, nejen produkovat co nejhustší páru.


Předtím, než zadám objednávku, mám otázku

Zasíláte do mé země?

Zasíláme i do České republiky a s pár výjimkami do celé Evropy. Můžete se pokusit přidat produkt do vašeho košíku a postoupit do pokladny.

Jak dlouho trvá zaslání do mé země?

Obvykle do Česka doručujeme v rámci 1 až 3 pracovních dnů, i když velmi vzdálené destinace mohou vyžadovat až do 5 pracovních dnů. Vždycky obdržíte sledovací odkaz, kde můžete sledovat svou objednávku a zjistit přesný datum doručení.


Musím ze své objednávky zaplatit clo?

Ne, pokud je vaše země členem Evropské Unie, nemusíte platit žádné extra poplatky.

Cena, kterou uvidíte v pokladně, je konečná cena, kterou zaplatíte. Pokud žijete mimo Evropské Unie, například v Norsku, na Kanárských ostrovech, v San Marinu nebo ve Švýcarsku, prosím, podívejte se na odpověď uvedenou níže v další otázce.


Moje země není členem EU, musím platit daň za moji objednávku?

Pokud žijete mimo Evropského regionu bez DPH, no v evropské zemi (například Norsko, Kanárské ostrovy, San Marino nebo Švýcarsko), možná budete muset zaplatit daň a/nebo clo vaší vládě, protože tyto nebudou zahrnuty v celkové sumě, kterou uvidíte v pokladně.

Doporučujeme vám, abyste si před zadáním objednávky sami udělali průzkum. Clo a extra daně jsou něco, co vám vyroubí váš stát a my tomu nedokážeme zabránit. Když si od nás objednáte vaporizér, zaslání je zdarma, no jakákoliv daň, clo či jiné importní náklady nejsou naší odpovědností a musí být zaplaceny vámi.


Pokoušel(a) jsem se zaplatit kartou, no váš systém moji platbu odmítl

Toto se nejpravděpodobněji stalo proto, že vaše karta nemá povolen 3D Secure systém. 3D Secure je systém přijatý vydavatelem kreditních karet, který zastavuje podvodné transakce vyžadováním další metody ověření (obvykle přes telefon) místo pouhých údajů o kartě.

Abyste mohli dělat bezpečné nákupy online, musíte si povolit 3D Secure. Pro povolení 3D Secure pro svou kartu byste měli kontaktovat svou banku a požádat je o aktivaci. Tato ochrana slouží pro vaši bezpečnost u nakupování online a pro ochranu před podvodným používáním vaší karty. Když je 3D Secure systém povolen, prosím, zadejte novou objednávku a dokončete platbu.

Pokud pořád zažíváte problémy se svou platbou, nebo pokud čelíte jiným problémům, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím níže uvedeného formuláře.


Můžu u doručení objednávky zaplatit v hotovosti (dobírka)?

Ne, vyžadujeme, aby byly ještě předtím, než cokoliv odešleme, všechny objednávky zaplaceny. Vaše objednávka je pojištěná a jakmile bude expedována, obdržíte sledovací číslo, abyste ji mohli během celé cesty sledovat.


Mám problémy se zadáním objednávky

Prosím, kontaktujte nás pomocí níže uvedeného formuláře. Pokuste se co nejpodrobněji popsat váš problém, včetně jakýchkoliv chybových zpráv.


Mám otázku týkající se produktu

Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím níže uvedeného formuláře. Pokusíme se vaše otázky zodpovědět co nejrychleji a nejpřesněji. :)


Pokud nebyl váš dotaz zodpovězen výše, můžete nás kontaktovat níže: